Takk for gode barndomsminner :-)
Du vil alltid bli husket som en positiv, hyggelig og god venn. Hvil i fred, Frank.
Takk for at eg fekk bli kjent med deg. Takk for at eg fekk treffa familien din i Rendalen, hyttetur på vinterstid i Rendalen, vera med deg på trening på skytebanen, segla på seilbrett i Oslo og Halsnøy, koka krabbe og kosa oss på Halsnøy, skiturar i Hemsedal, Oslo og Røldal, Me hadde det veldig kjekt i lag. Tusen takk for godt kameratskap. Mine tankar går også til dei flotte barna Dina Kvil i fred Frank, Helsing Halvor Øvrevik
Hvil i fred, Frank
Takk for at jeg fikk kjenne deg også som ungdom Frank. Du var en utrolig god friidrettsutøver. Det var veldig trist å høre at du var gått bort. Hvil i fred Frank❤️
Kvil i fred Frank❤️
Takk for gode minner på øya 🌹🫶
Jeg vil alltid huske ditt varme og lyse sinn.
Takk for gode minner fra "gamle dager" på Halsnøy