Dear Morten,
I was deeply saddened to hear of your passing.
Over many years, you were a highly valued partner in Norway and played a major role in successfully developing and promoting our products there. Beyond our long-standing business relationship, we always shared a very warm personal connection. I especially remember our meetings at trade fairs in Nuremberg and across Scandinavia, as well as the many valuable conversations we had about quality, knowledge, and our shared passion for natural products and of course the beauty of Norway..
You were an outstanding expert in natural products. With your calm personality, kindness, and sense of humor, you touched and impressed many people. I will remember you with great respect and affection.
With deepest respect and gratitude,
Hvil I Fred
Andrea
Jeg kommer til å savne samtalene med deg, høre din oppriktige og ærlige mening, om det meste, alltid gøy med din lune humor!!
Vil alltid huske deg som en generøs og hyggelig person.kommer til å savne alle samtalene vi hadde gjennom mange år.
Vil i fred
Takk for hyggelige og minnerike stunder og for alle gode historiene via telefon-samtalene våre.
Hvil i fred
Tusen takk for hyggelige møter og humørfylte samtaler på Nesodden, I Oslo og i Asker. Jeg vil alltid huske din godhet og generøsitet. Fred over ditt minne,
Takk for alle gode minner.
Husker spesielt alle sommerferiene på Hellvik, Nesodden. Alle gangene vi sprang til Nesoddtangen og turene med Nesoddbåtene. Alltid skulle vi ta båten når den gikk inn Bunnefjorden, da ble turen til Oslo lengere og billett prisen den samme.
Inne i Oslo var det som regel å besøke Leif på trykkeriet i Grensen.
På returen hente det at båten kun gikk til Nesoddtangen og da ble å springe tilbake til Hellvik.
Turene til Tollefsen for å handle med Tassen i bånd, Tassen pisset som regel på avisstativet og vi lot som ingen ting.
Mortens store interesse og spesielt i barne/ungdomstiden var modell tog.
Vi hadde også en fin tur til Lofoten, sammen med Randi og Berit.
Du satte stor pris på rosinbollene til Berit.
De siste årene hadde vi stort sett kontakt på SMS, den siste meldinga var på gebursdagen 26-02-2026. Du var da i Hamburg som du pleide å være på dagen din.
Hvil i fred.
Takk for mange gode minner.❤️vi var heldig som fikk være med på mange fine turer òg gode opplevelser ❤️
Tusen takk for hyggelig samarbeidet i mange år.
Hvil i fred.
Dear Morten,
we have never met in person, however our business relationship was very long and succesful. Some of our colleagues look back to a very long heritage.
Thank you very much for everything.
We will retain fond memories
🌹Tusen takk for gode samtaler, og hyggelige treff, med besøk på museer og utstillinger. Ble også lagt inn tid til en bolle underveis. Disse treffene ble gjerne avsluttet med et måltid god mat. Hvil i fred, Morten.
Takk for langt og godt samarbeid.
Leverandørforeningen for Kosttilskudd og Næringsmidler