کجا رفتی، کجا رفتی جان خواهر💔
I miss you so very much my beautiful, intelligent and kind brother 💔😭
رفتنت هنوز در باورم نمیگنجد،
روحت شاد و یادت تا ابد در دلها زنده. 🕊️💜
بعد از تو هیچ در دلِ ما جا نمیشود
جز یادِ تو که از دلِ ما وا نمیشود
Amir, min kjære venn.
Det er så ufattelig vondt at du ikke er med oss lenger.
Takk for alt du har lært meg. Takk for din varme og støttende omsorg. Du glemmes aldri. Du lever videre i hjertene til alle som var glad i deg.
هر لحظه گریستن هم کم است
جایی برای پناه بردن از نبود تو نیست
ای کاش چند زمان دیگر مجال بود
که صدایت را، خنده هایت را سکوتت را ببینم و بشنوم. چه کنم که دیگر نیستی
آن شب کسی ز قصد سفر گفتگو نکرد
کس صحبت از خصومت سنگ و سبو نکرد
ناگه فتاد سنگ و سبو را به هم شکست
حتی ترحمی هم به جوانی او نکرد
🥀🥀🥀
جان خواهر, یادت هر ثانیه در ذهن و وچود این زندگی جاریست 💔
همه شب نالم چون نی
که غمی دارم، که غمی دارم
دل و جان بردی اما
نشدی یارم، یارم
با ما بودی، بی ما رفتی
چون بوی گل به کجا رفتی
تنها ماندم، تنها رفتی
(پسر، چه قدر زود رفتی، رفیق.. چه قدر این شعر و با هم میخوندیم. 💔💔)
تا همیشه سرباز وطن میمانی و آمین که در دستهای امن خداوند تا ابد درارامش خواهی بود . یادت تا ابدسبز و جاری
Kjære gode Amir, takk for alt. Du ga så mye til alle rundt deg, og hadde en varme og et lys som var unikt. Takk for alle gode minner fra tiden vår sammen i Sjøvegan. Jeg vil ta med meg alle gode samtaler vi hadde og visdom som du delte.
اردشیر عزیز،
یادت همیشه در دلها زنده میماند؛
آدمهای خوب هیچوقت واقعاً از بین نمیروند،
فقط جایشان از کنار ما به قلبمان منتقل میشود.
روحت شاد و یادت جاودان بادا 🖤😔
نشد یک دم صدایِ آشنایتز گوشِ خستهٔ من دور گردد
My beautiful cousin, Amir Hossein joon, you left us way too soon 😭 May your beautiful soul rest in eternal peace azizam ❤️
هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام او
امیر عزیز،
سرباز عاشق وطن، جاوید نام،
راهت ادامه دارد
I’m going to miss you so much, brother. Feels like we still had so much more to talk about
جان خواهر وجود پر مهرت تا ابد در قلب و نفسم جاریست.از زندان تن رها شدی و به نور الهی پیوستی..
Du er med oss, Amir. For alltid.
،رفتی ورفتن تو آنش زده بجانم
کمرم شکست،رفیق همیشه همراه من😭
Du vil altid være i mit knuste hjerte Amir 😞
Hvordan skal vi gå videre uten deg 😞❤️
بعضی خبرها آدم را از درون خاموش میکند…
خبر رفتن اردشیر برای من یکی از همان دردهاست.
رفیقی واقعی، انسانی شریف و مبارزی که قلبش برای آزادی ایران میتپید.
او از آن آدمهایی بود که حضورشان دلگرمی میداد و حرفهایشان از روی درد و عشق بود، نه تظاهر.
حالا جای خالیاش بین ما همیشه حس خواهد شد.
رفتی رفیق…
اما نامت، راهت و خاطرهات در دل ما باقی میماند.
روحت آرام.
Du är den finaste jag vet 💚💔
تو را به جاي همه کساني که نشناخته ام دوست مي دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
براي برفي که آب مي شود دوست مي دارم
تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم
تو را به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم
براي اشکي که خشک شد و هيچ وقت نريخت
لبخندي که محو شد و هيچ گاه نشکفت دوست مي دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم
براي پشت کردن به آرزوهاي محال
به خاطر نابودي توهم و خيال دوست مي دارم
تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم
تو را به خاطربوي لاله هاي وحشي
به خاطر گونه ي زرين آفتاب گردان
براي بنفشیِ بنفشه ها دوست مي دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم
تو را به جاي همه کساني که نديده ام دوست مي دارم
تورا براي لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شيرين خاطره ها دوست مي دارم
تورا به اندازه ي همه ي کساني که نخواهم ديد دوست مي دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست مي دارم
تو برای ایران خواندی،
برای ایران زیستی
و برای ایران جنگیدی.
دوست خوبم، اردشیر…
جای تو در صفِ تجمعهای شنبه خالیست.
جای صدای تند و بیپروایت،
جای نوشتههای اعتراضیات در روزنامهها،
جای حضورت در این شهر و در این دنیا خالیست.
اما ما فراموشت نخواهیم کرد.
راهت را ادامه خواهیم داد،
تا روزی که ایران دوباره نفس بکشد.
Tonight, this candle is for Amirhossein.
May its light carry love, peace, and remembrance to a soul deeply missed.
Gone from this world, but forever alive in the hearts of those who loved him. 🕯️
Your memory will live on in the hearts of everyone who knew you. Rest in peace.
جان خواهر قلبم پر از غصه نبودنت است. به یادت تا ابد خواهم ماند 💔✨
❤️ May the angels watch over you ❤️ Akbar, Shamsi, Pantea, Arya, Dominic, Valentin & Cameron.
Dear Ardeshir
You left a beautiful mark on this earth,We will always remember your light and worth
Behnaz & Sharareh
Jeg elsker deg min kjære sønn! Baba