Det var så koselig å møte deg Yngvar og Vesla. Blide, koselige og alltid en artig kommentar på lur. Takk for gode minner❤️. Tenker på deg Vesla og familien i sorgen og savnet❤️🌹
Takk for gode minner fra innland og utland. Fra Ustaoset, Blefjell, rakfisklag og ikke minst Krok med liv og latter. Du var en driblekonge av rang iSkiold og Godset, takk for den ene pasningen jeg fikk av deg. Hvil i fred kamerat.
Minnes min kjære fetter med glede ♥️
Hvil i fred kjære Yngvar
Vi minnes deg som en alle tiders kollega og venn da vi jobbet sammen i " facongen " på Christensen Trikotasje og våre lørdagstreff fir sosialt samvær midt på 60 tallet. Alltid bli med ett smil på lur , pålitelig , morsom og kjempehyggelig .
Tusen takk for all tull og tøys, latter og samtaler på Krok!
Blid, hjelpsom, gjestfri og artig å være sammens med, det var deg Yngvar ❤️ Vi tar vare på alle gode minner gjennom mange år. Takk for fine stunder med deg og Vesla på Krok. Hvil i fred kjære Yngvar ❤️
Takk for gode minner og mange hyggelige opplevelser🌹
Takk for gode minner. Hvil i fred Yngvar.
Takk for fine minner
Bestandig når vi traff på hverandre,sa du med et smil og en påfølgende klem "engang onkel....alltid onkel"💙💙
Hvil i fred kjære Yngvar💞💙
Kjente deg via fotballen, senere i familie lag. Humøret på topp, alltid en god historie på lur.
Hvil i fred
Du kom inn i livet mitt da jeg var 11 år gammel, og gjennom alle årene siden har du vært mye mer enn en bonusfar. Du har vært en trygghet, en støttespiller og et menneske som alltid møtte meg med varme, humor og omtanke.
Vi delte mange fine stunder sammen, og spesielt gleden over mat og gode måltider. Det var alltid rom for latter, historier og hyggelige samtaler rundt bordet. Det er minner jeg kommer til å bære med meg videre. Det var du og jeg som var team-ribbe på julaften.
Det som betydde aller mest, var at du var en fantastisk bonusbestefar for barna mine. Du hadde en egen evne til å få de til å føle seg sett, trygge og elsket. De har fått oppleve en bestefar med stort hjerte, mye omsorg og glimt i øyet, samt flere gode juksetips i spill.
Jeg er dypt takknemlig for alt du har vært for meg og familien min. Savnet vil være stort, men minnene om alle de gode stundene, latteren og kjærligheten vil alltid leve videre hos oss. Takk fine Nynnar!
Jeg er takknemlig for alle de flotte turene jeg har hatt med Bestefar, han gjort alle eventyr spesielt, jeg elsket båtturene uti havet ved Krok, og vi alle kommer til å savne han
Verdens beste Nynnar❤️
Takk for alle fine stunder, gode historier, mye latter og all omsorgen du viste oss. Du betydde så mye for oss alle. Hvil i fred, kjære bestefar.
Jeg er takknemlig for alle flettene du laget på meg før turntrening, alle gangene du hentet i Vestfossen, de deilige kjøttkakene du lagde, biler du fikset til meg, alle morsomme ferieminner fra Nalum stranda og Sverige….og masse mer! Jeg er takknemlig for den siste klemmen på Strømsø sykehjem❤️
Hvil i fred , fine Pappa🌹
Savnet er enormt. 🫶 ingen er som Nynnar. 🥰
En siste hilsen til en humørspreder og god venn. Fra oss hyttenaboer på Krok.
Bitte og Erik
Helle og Martin
Tenker på dere. En humørspreder har forlatt denne verden, men minnene lever videre.
Fine Yngvar. Takk for mange fine stunder opp i gjennom åra, med deg og Vesla. Vi minnes ditt lyse og gode humør, alltid en kommentar med snert i.
Fine Vesla. Vi føler med deg og familien i sorgen og savnet. Varme tanker fra oss på Verdal.
Yngvar, du var en solstråle av en mann. Alltid blid og imøtekommende. Vi minnes mange gode stunder med deg og Vesla, både i Drammen og på Statland. Takk for at vi fikk lære deg å kjenne. Vår dypeste medfølelse til familien.