Så trist, varme tanker til familien❤️
Kjære søster
Takk for gode minner fra oppveksten. Årene vi delte på Vestheim på Merdø står i en egen glans. Masse hygge med ektefeller barn og barnebarn
Etter at muren falt reiste vi sammen til Berlin i påsken 1991. Vi besøkte Øst-Berlin, så forskjellene mellom øst og vest og gikk langs muren. Dette gjorde sterkt inntrykk. Senere har vi vært på mange turer sammen, til Svalbard, til Wien og flere turer til USA - hele Route 66 fra Chicago til Los Angeles og til Key West i Florida. Hvert år har vi vært på restaurant i desember og spist lutefisk, og i juni har vi feiret sommeren med fiskemåltid på Solsiden. Vi har hatt mange fine diskusjoner og snakket mye om bøker. Dette vil vi savne.
Kondolerer.
Sissel og Erik
Takk for hyggelig hytte naboskap på Fjellstølen
Dette var trist. Minner dukker opp. Mange gode smil og en herlig sørlandsk skarre- r.
Tankene går nå til dere som sørger.
Hilsen fra gamle naboer; Jostein, Ingebjørg, Siv og Halvor.
Takk for mange hyggelige minner❤️
Takk for godt vennskap gjennom mange år
Takk for godt naboskap og fine samvær på Fjellstølen.
Takk for mange hyggelige stunder på Merdø.
Takk for gode minner og hyggelig samvær gjennom mange år
En siste hilsen Bakkehuset på Merdø
Bente m/familie
Takk for godt naboskap Karen-Louise & Lars Christian
En siste hilsen fra din ungdoms vennegjeng i Arendal
Vi takker for mange hyggelige stunder på Merdø.