Til minne om vår fantastiske og enestående Mimmi ❤️
Ditt hierte som banket så varmt for oss alle, og øyne som lyste og strålte så ømt, har stanset og sluknet til sorg for oss alle. Det du har gjort skal aldri bli glemt.
Ditt hierte som banket så varmt for oss alle, og øyne som lyste og strålte så ømt, har stanset og sluknet til sorg for oss alle. Det du har gjort skal aldri bli glemt.
Til minne om vår fantastiske og enestående Mimmi ❤️
Ditt hierte som banket så varmt for oss alle, og øyne som lyste og strålte så ømt, har stanset og sluknet til sorg for oss alle. Det du har gjort skal aldri bli glemt.
Ditt hierte som banket så varmt for oss alle, og øyne som lyste og strålte så ømt, har stanset og sluknet til sorg for oss alle. Det du har gjort skal aldri bli glemt.
Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
Kjære Åse Synnøve
Det er sårt og trist at du ikke lengre er i blandt oss, og det er et stort tap. Jeg vil takke deg for varmt vennskap gjennom årene, latteren vi delte, synspunktene vi utvekslet om forskjellige ting, sammenkomstene, og turene vi gikk i området hvor du bodde. Det var godt å hvile på benken ved Haraløkka og spise medbragt niste. Jeg savner deg Åse, og vil tenke på deg med varme. Hvil i fred.
Du var bautaen i Ødegård familien. Men også for alle oss andre som var så heldig å ha deg, "en mimmi" i hele eller deler av livet. Du var mer omsogsfull, hjelpsom, ærlig og kjærlig enn noen andre jeg har møtt🥰 Takk for at du har vært en del i livet mitt ❤️ Du vil bli dypt savnet 🌹
❤️ Mamma ❤️
Lørdag morgen sluttet det varmeste hjertet å slå. Du var så varm, vakker og omsorgsfull som få. Du skal alltid minnes med dyp kjærlighet og enorm takknemlighet. Du er det varmeste menneske jeg vet om. Helt fantastisk var du.
❤️ Hvil i fred, kjære mamma'en min ❤️
Kjære Mimmi'en min 💔 Jeg er så takknemlig for alt du har gjort for meg, Matias og Michelle. Tusen takk for at du alltid har stilt opp og for at du deltatt så aktivt i livene våre. Tusen takk for at du passet på oss hele døgnet rundt, og for alle klemmene vi har fått av deg. Du ga de beste og lengste klemmene. Tusen takk for alle de morsomme tingene du har sagt og vært med på. Du sa aldri nei. Ikke når vi spurte om vi kunne få noe, aldri når vi spurte om du ville bli med på noe og heller aldri når vi spurte om hjelp. Du stilte opp på kort varsel med både humør og humor, og for ikke å snakke om evig ubetinget kjærlighet. Du var tryggheten og godheten selv. Det viste du med hele deg. Alltid åpne armer og åpent hjem, ikke bare for oss, men for de vi tok med til det - om det så var mennesker eller dyr. Tusen takk for at du lærte meg opp til å elske dyr og behandle de med største omsorg og respekt. Junior bor hos oss og blir tatt godt vare på. Jeg vet hvor viktig det var for deg. Du har vært så hardtarbeidende og du sa alltid hvor viktig det var å ikke sette seg til. Det er enda en ting jeg tar med meg. Jeg skal stelle godt med blomstene. Når jeg tok liv av blomstene så spurte du "hvor vanskelig er det egentlig å gi de drikke?". Og du hadde rett, jeg bør jo klare å gi de drikke - og jeg skal bli flinkere til det. Du var så enestående og fantastisk. Du var vakker helt til siste dag, og du etterlater deg et så stort tomrom. Åh! Tusen takk for at du og onkel introduserte meg for fotball og sport. Du var ivrig Vålerenga-supporter, hadde både sesongkort og langvarig medlemskap i Klanen. Du likte all sport, du. Heiet og hoiet, jeg tullet mange ganger med at du helt sikkert får klage fra naboene for at du heiet så høyt 😅 Jeg vet vi er heldige som fikk ha deg så tett i så mange år, men jeg kommer aldri til å forsone meg med det å miste deg. Du har alltid vært og kommer alltid til å være en av de jeg forguder mest. Du har alltid vært høyt elsket og kommer alltid til å bli dypt savnet. Jeg er så takknemlig for at du var "min". Elsker deg for alltid, min dyrebare Mimmi ❤️ Jeg liker tanken på at du nå er sammen med onkel, Vilma, Besse, søsknene dine, foreldrene dine, alle dyrene dine og alle andre du var glad i og som du har opplevd sorg over å ha mistet gjennom livet. NussNuss, Mimmi'en min. Og tusen takk ❤️❤️❤️